Black Stitch, continued

2021

håndbroderi, strikk, blekk, sateng, bomull
245x110x26cm

håndbroderi, strikk, blekk, sateng, bomull
245x110x26cm

håndbroderi, strikk, blekk, sateng, bomull
245x110x26cm

håndbroderi, strikk, blekk, sateng, bomull
245x110x26cm

håndbroderi, strikk, blekk, sateng, bomull
245x110x26cm

JÆREN //Hå Gamle Prestegard

2021

Utanfor, i vest, bryt havet på mot ei sju milir lang låg sandstrand.

   Det er sjølve havet, Nordhavet, breidt og fritt, ukløyvt og utøymt, endelaust. Svartgrønt og salt kjem det i veldig rulling veltande inn or dei vestlege himlar, drivi av storstormane frå Nordisen og Kanalen, køyrande sine fakskvite brimhestar fram or havskodda, so skumskavlen stend, durande sin djupe æveheims orgetone frå dei ytste avgrunnar. So støyper det seg mot strandi og krasar seg sund i kvit foss, med dunk og dyn og lange brak, døyande burt i døyvt dunder.

   Upp frå den låge sandstrandi tøygjer seg eit armt, grått land med lyngbrune bakkar og bleike myrar, yvi-sått med kampstein, trelaust og berrt; avstengt mot aust med en lang, låg fjellgard. Endelaus syntes den nakne hei. Men her og der blånar ei einsleg tjønn, som ligg og gror att, eller eit stort, stilt vatn. Her susar vinden dag og natt. 

(…)

   I desse heimane bur folket.

   Det er eit sterkt, tungt folk, som grev seg gjennom livet med grubling og slit, putlar med jordi og granskar skrifti, piner korn av aur’en og von av sine draumar, trur på skillingen og trøyster seg til Gud.

 

Arne Garborg, «Fred» (1892)

 

 

Da invitasjonen til separatutstilling ved Hå gamle prestegard kom, ønsket jeg umiddelbart å utvikle et nytt stort tekstilverk, som tok utgangspunkt i den jærske naturen. Jeg er avhengig av disse detaljerte prosessene. Jeg har selskap i tekstilet. Jeg savner det hvis jeg må være borte fra det. 

 

Den jærske naturen har stått som en kilde til et lufterom og en flukt fra det lukkede rom, noe som har vært særlig viktig gjennom hele 2020 og fortsatt nå i 2021. Jeg er heldig som har hatt mulighet for å dra til havet og strendene. Selv om dette konseptuelt umiddelbart kan virke annerledes enn mine tidligere verk, så har denne lange perioden vært unik i historisk sammenheng og i vår levetid. Behovet for luften, naturen, sjøen, vinden gjennom hodet, graving i jorda, planting, tilstedeværelse og sårbarhet har stått sentralt for meg.

 

Verket er en hyllest til naturen. I selve arbeidsprosessen drives jeg fortsatt av et sterkt ønske om fysisk tilstedeværelse; en nærhet med materialene. Tematisk sett omhandler også dette verket de eksistensielle spørsmål: liv og død; tilstedeværelse; kontroll og kaos; arv og erindring. Jeg arkiverer øyeblikk gjennom min arbeidsmetode og forsøker å kapsle tiden inn i verkene og forevige det som en gang var nært.

 

Innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

broderi, strikkede elementer, sateng
940 x 380 x 40cm

Innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

broderi, strikkede elementer, sateng
​940 x 380 x 40cm

Innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

broderi, strikkede elementer, sateng
​940 x 380 x 40cm

Innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

broderi, strikkede elementer, sateng
​940 x 380 x 40cm

Innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

broderi, strikkede elementer, sateng
​940 x 380 x 40cm

Innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

broderi, strikkede elementer, sateng
​940 x 380 x 40cm

Innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

Textile Drawing - JÆREN no 1 - 12

2021

akryltusj på papir, eikeramme

37 x 50cm

Seks av tegningene er innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

akryltusj på papir, eikeramme

37 x 50cm

Seks av tegningene er innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

akryltusj på papir, eikeramme

37 x 50cm

Seks av tegningene er innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

akryltusj på papir, eikeramme

37 x 50cm

Seks av tegningene er innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

akryltusj på papir, eikeramme

37 x 50cm

Seks av tegningene er innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

akryltusj på papir, eikeramme

37 x 50cm

Seks av tegningene er innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

akryltusj på papir, eikeramme

37 x 50cm

Seks av tegningene er innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

akryltusj på papir, eikeramme

37 x 50cm

Seks av tegningene er innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

akryltusj på papir, eikeramme

37 x 50cm

Seks av tegningene er innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

akryltusj på papir, eikeramme

37 x 50cm

Seks av tegningene er innkjøpt av Haugalandmuseet til Haugesund Billedgalleri (2021)

Enfolded // Årsutstillingen // Nordnorsk kunstmuseum

2020

Foto: Norske Kunsthåndverkere/Nordnorsk Kunstmuseum og Jan Inge Haga

Innkjøpt av Stavanger kunstmuseum (2021)

Enfolded (2020)
håndstrikk, broderi og blekk på sateng
str ca 530 x 325cm

Innkjøpt av Stavanger kunstmuseum (2021)

håndstrikk, broderi og blekk på sateng
str ca 530 x 325cm

Innkjøpt av Stavanger kunstmuseum (2021)

håndstrikk, broderi og blekk på sateng
str ca 530 x 325cm

Innkjøpt av Stavanger kunstmuseum (2021)

håndstrikk, broderi og blekk på sateng
str ca 530 x 325cm

Innkjøpt av Stavanger kunstmuseum (2021)

Enmannsstien

2020

Enmannsstien (2020)
Prosjekt Tankeplass, Innlandet fylke.
1500x50cm
Samarbeidsprosjekt med landskapsarkitektene Elin Henricson (SE) og Martina Andersson (SE)
Foto: Siri Leira

Lineage // Glasskuben // Oppland kunstsenter

2021

Enfolded // Glasskuben // Oppland kunstsenter

2020

Foto: Øystein Thorvaldsen